اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت مسکن اقتصادی، مطالبه مردمی است

نماینده مجلس با بیان اینکه ساخت مسکن کوچک متراژ مطالبه مردمی است در عین حال افزود: مشکلات مسکن سبب رواج چادرخوابی و مغازه خوابی شده است و برای حل بحران مسکن تمامی نهادهای ذی ربط باید پای کار باشند.

محمد رضا احمدی سنگری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: در حال حاضر در بسیاری از نقاط با مشکل کمبود زمین مواجه هستیم. برخی مردم درون چادر یا یک باب مغازه زندگی می کنند.آنها حتی حاضرند در واحدهای پیش ساخته زندگی کنند تا از آوارگی نجات پیدا کنند. بسیاری از مردم در سوییت های سی الی چهل متری زندگی می کنند و‌ مردم اساسا خودشان متقاضی زندگی در واحدهای کوچک متراژ هستند. بنابراین مسوولان باید برای حل بخشی از بحران مسکن نسبت به ساخت واحدهای کوچک متراژ اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت در حوزه مسکن وعده هایی را به مردم داده و قول داده تا در قالب قانون جهش تولید مسکن بسیاری از خانوارها را صاحب مسکن کند خاطرنشان ساخت:مسکن یکی از معضلات جدی جامعه و‌مخصوصا جوانان است و‌ تاکنون برای حل این معضل دولتها عملکرد موفقی نداشته اند.مسکن مهر هم نیز نتوانست بحران مسکن را حل کند. قیمت بالای مسکن و اجاره مردم را دچار چالش بسیار بزرگی کرده است.

احمدی اذعان داشت: با توجه‌‌ به‌شرایط فعلی مسکن مردم ناامید شده اند. در واقع چالش مسکن سبب تزریق ناامیدی به مردم و‌جامعه شده است.

وی اظهار داشت: تیم اقتصادی دولت و‌‌ تمامی نهادهای ذی ربط‌ در بخش مسکن‌باید برای حل بحران مسکن پای کار بیایند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا