مجله خبریراه و شهرسازی

۱۲۵۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح خوزستان احداث می‌شود

استاندار خوزستان گفت: ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در نظر گرفته شده است.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، علی اکبر حسینی محراب بعد از ظهر امروز شنبه در نشست شورای مسکن استان خوزستان که با دستور کار بررسی روند اجرایی ساخت واحدهای سازمانی برای نیروهای مسلح استان برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در شهرهایی که بیشترین تمرکز را نسبت به نیروهای مسلح دارند از جمله اهواز، دزفول، شوشتر، امیدیه، ماهشهر، خرمشهر و آبادان اراضی مختلفی برای ساخت مسکن نیروهای مسلح در نظر گرفته شده است.

استاندار خوزستان افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان به سرعت زمین‌ها را واگذار کند و نیروهای مسلح از طریق امکانات و ماشین‌آلاتی که دارند باید کار و ساخت و ساز را شروع کند تا خانواده‌های نیروهای مسلح به زودی صاحب مسکن شوند.

وی گفت: ساخت حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ واحد برای نیروهای مسلح خوزستان در نظر گرفته شده است که در فاز اول ۶ هزار واحد ساخته می‌شود و زمان برگزاری مراسم آغاز عملیات اجرایی آن هم برای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برنامه‌ریزی شده است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا