مجله خبریراه و شهرسازیصنایع ساختمانی

الزامی شدن تاییدیه نما قبل از صدور پایان کار ساختمانی در شهر گلستان

معاونت معماری و شهرسازی شهرداری گلستان از الزامی شدن اخذ تاییدیه نما قبل از صدور پایان کار ساختمانی برای املاک دارای سند شش دانگ خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از ایسنا، اطیابی در خصوص این خبر اظهار کرد: متقاضیان محترم قبل از صدور پروانه ساختمانی با ارائه تعهد نامه محضری، ملزم به رعایت تمامی موارد لیست ارائه شده از سوی شهرداری جهت ارزیابی طرح نما در کمیته سیما و منظر شهری خواهند بود.

وی در ادامه تصریح کرد: پس از دریافت پروانه ساختمانی، متقاضیان باید طرح نمای مورد نظر را به شهرداری جهت طرح در کمیته سیما و منظر شهری ارائه کنند و پس از تایید، نسبت به اجرا اقدام کنند. در صورت عدم اخذ تاییدیه نما، پایان کار ساختمانی صادر نخواهد شد.

اطیابی با اشاره به این که این طرح با هدف ارتقاء کیفیت شهری و ایجاد هماهنگی و انسجام در نمای ساختمان اجرا می‌شود، خاطر نشان کرد: شهروندان پس از اخذ پروانه ساختمانی، طرح مورد نظرشان را جهت بررسی به کمیته سیما و منظر شهری شهرداری گلستان ارائه دهند و برای سرعت در انجام کار و عدم توقف عملیات ساختمانی، موضوع به زمان اجرای نما سپرده نشود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا