راه و شهرسازیمجله خبری

۲ انتصاب جدید در وزارت راه و شهرسازی

به گزارش ساختمان آنلاین:  به فاصله حدود 2 ماه پس از تغییر ناگهانی در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، رستم قاسمی وزیر راه ایمان اسلامیان را به‌عنوان معاون توسعه مدیریت وزارت راه منصوب کرد.

اوایل آبان‌ماه امسال وزیرراه حمیدرضا سلیمانیان را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه جایگزین نعمت‌الله ترکی کرده بود.

سلیمانیان تیرماه 98 از سوی محمد اسلامی وزیر سابق راه و شهرسازی به‌عنوان مدیرکل حقوقی وزارت راه و شهرسازی و نماینده وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ حقوق بیت‌المال جایگزین حسین معصوم شده بود.

وزیر راه و شهرسازی همچنین طی حکمی علیرضا فخاری را جایگزین احمد اصغری‌مهرآبادی در سازمان ملی زمین و مسکن کرد.

در حکم وزر راه آمده است:‌ نظر به تعهد، تجارب فنی و اجرایی جنابعالی و بنا به پیشنهاد اینجانب و تصویب هیئت وزیران با استناد به مصوبه مورخ 1400/9/22مجمع عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، به موجب این حکم شما را به سمت رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب می‌ ‌کنم.

امید است با اتکال به الطاف الهی در اجرای سیاست‌های دولت مردمی و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه اهتمام ویژه داشته و با تمتع از تجارب خویش، در چارچوب قوانین و مقررات در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق و موید باشید.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا