اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

سیاست‌های بخش مسکن باید دقیق‌تر تدوین شود

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به اینکه مسکن در دولت چهاردهم باید به صورت دقیق تری مورد بررسی قرار گیرد گفت: مشکلات بخش مسکن هر سال تشدید می شود و مردم نه‌ تنها قادر به خرید ملک نیستند. بلکه حتی در اجاره ملک نیز دچار مشکل می شوند.

روح‌الله متفکر آزاد ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو‌ با خبرنگار پارلمانی ساختمان آنلاین اظهار داشت:مسأله مسکن یکی از دغدغه‌های اصلی مردم است. وی گفت :در دولت قبلی، شهید رئیسی تلاش زیادی برای حل این بحران در قالب طرح نهضت ملی مسکن انجام داد و امیدواریم که در دولت جدید نیز اقدامات خوبی در این بخش صورت گیرد.

این نماینده مجلس تصریح کرد :مشکلات مسکن هر سال چالش‌برانگیزتر می‌شود و افرادی که فاقد مسکن هستند، نه تنها قادر به خرید آن نیستند، بلکه هر سال برای پرداخت پول رهن و اجاره‌بها با مشکلات بیشتری مواجه می‌شوند.

وی در پایان پیشنهاد داد که سیاست‌های بخش مسکن باید دقیق‌تر تدوین شود و یکی از راهکارهای حل بحران مسکن، اعطای رایگان زمین است که باید در تمام مناطق کشور، اعم از شهرها و روستاها، اجرایی شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا