اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

 دولت باید به بخش مسکن کمک کند

استاد دانشگاه تهران با اشاره به اینکه دولت باید از بخش مسکن حمایت کند گفت:افزایش جمعیت سبب پیجیده شدن مشکلات بخش مسکن شده است که برای رفع این مشکلات حمایت دولت ضروری است.

دکتر غلامرضا طالقانی در حاشیه نشست اندیشه ورزی برای توسعه صنعتی سازی ، در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت که با توجه به روند افزایش جمعیت، بخش مسکن با پیچیدگی ها و چالش هایی روبرو است. وی تأکید کرد که برای گره گشایی از این مسائل، حمایت دولت از بخش مسکن ضروری است.

این استاد دانشگاه افزود :تخصیص اعتبارات و توسعه زیرساخت ها از جمله اقداماتی است که دولت باید در بخش مسکن انجام دهد تا به افزایش توانمندی و بهبود شرایط مسکن کمک کند.

وی عنوان کرد :در ادوار مختلف، دولت ها ورود پیدا کرده اند اما عدم توسعه زیرساخت ها و استفاده از مصالح نامرغوب باعث شکست این طرح ها شده است. به عنوان مثال، طرح مسکن مهر از این دست طرح هاست.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا