اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

لزوم راه اندازی پلتفرم توسعه صنعتی‌سازی مسکن

رییس انجمن تولید کنندگان و‌ فناوران صنعتی ساختمان با اشاره به اینکه در حال حاضر با فقر مبانی نظری توسعه صنعتی ساختمان مواجه هستیم ،اظهار امیدواری کرد در قالب بسترهای پژوهشی و‌دانشگاهی اجماع مناسبی بین جامعه دانشگاهی و مهندسی در حوزه صنعتی سازی مسکن ایجاد شود.

به گزارش ساختمان آنلاین، مهندس عبدالرضا فرید نائینی ضمن بیان مطلب فوق و با اشاره به برگزاری اولین کرسی اندیشه ورزی برای توسعه صنعتی ساختمان اظهار داشت: این جلسه با اقبال از سوی فرهیختگان صنعت ساختمان برگزار شد. در این هم اندیشی مشارکت خوبی با شرکت کنندگان ایجاد شد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کرسی اندیشه ورزی نسبت به ارایه نظرات کارشناسی خود در حوزه صنعتی اقدام کردند در عین حال تاکید کرد: با توجه به ایجاد فضای تعامل ،می توان امیدوار بود که با مشارکت و‌تعامل شرکت کنندگان، جلسات هم اندیشی را در بخش های مختلف صنعت ساختمان برگزارکنیم و‌انشالله بتوانیم یک پلتفرم مناسبی برای ساخت صنعتی سازی مسکن ایجاد کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم با فقر مبانی نظری توسعه صنعتی ساختمان مواجه هستیم و همچنین در روند فعال سازی صنعتی ساختمان از لحاظ برداشت صحیح از مفهوم صنعتی سازی با مشکل مواجه هستیم و سوبرداشتهای زیادی در خصوص مفهوم صنعتی سازی وجود دارد.

وی ابراز امیدواری کرد که در قالب رشته های پژوهشی دانشگاهی مفهوم صنعتی سازی کانالیزه شود و به یک اجماع مناسب در جامعه مهندسی و دانشگاهی برسیم و‌ انشالله تاثیر مثبتی در صنعت ساختمان به جای بگذارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا