اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

سازندگان بین چرخ دنده مشکلات شهرداری و‌ نظام مهندسی گیر افتاده‌اند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه طولانی بودن زمان صدور پروانه ساخت از مهمترین چالشهای حوزه مسکن است اظهار داشت: نظام مهندسی و شهرداری‌ها دارای چالشهایی هستند و متاسفانه مردم ما در چرخ دنده های این چالشها گیر کرده‌اند.

مهدی جمالی‌نژاد در گفتگو‌ با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: مشکلات و مصائب زیاد در سازمان نظام مهندسی و شهرداری‌ها وجود دارد که شهروندان را درگیر این مشکلات می‌کند.

وی گفت:تشکیل شورای توسعه نظام مهندسی و برگزاری جلسات مستمر و فشرده در کمیته‌های آن برای پیگیری و رفع این مشکلات بسیار راهگشا است.

جمالی نژاد اذعان داشت: مهم‌ترین مشکلات شهروندان و سازندگان در حوزه مسکن، تشریفات زاید صدور پروانه ساخت و مسائل مربوط به کنترل و ایمنی ساختمان‌ها است.

معاون‌وزبر کشور افزود: امکان حل برخی از این مشکلات از طریق برگزاری جلسات مشترک و تعامل بین سازمان نظام مهندسی و معاونتهای عمرانی و‌ شهرداری‌ها وجود دارد.

وی اذعان داشت:سازمان نظام مهندسی به عنوان یک تشکل دولتی، بار سنگینی را از روی‌دوش دولت برداشته است و دولت باید از این سازمان‌حمایت و پشتیبانی کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا