بورس و بازارمجله خبری

خرید یک واحد ۵۰ متری در جنوب تهران چقدر سرمایه نیاز دارد؟

به گزارش ساختمان آنلاین: مولوی از محله‌هایی است که قیمت مسکن در آن نسبت به بسیاری از محله‌های تهران ارزان‌تر است.این محله وضعیت مناسب از نظر دسترسی به وسایل نقلیه عمومی و… دارد و در نزدیکی بازار بزرگ تهران قرار گرفته‌است.

یک واحد ۴۸ متری در این منطقه که دارای ۱ خواب باشد و ۵ سال عمر داشته باشد، ۷۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

جوادیه از دیگر‌ مناطق جنوب شهر تهران است. واحدی ۵۵ متری و ۵ ساله که دارای ۱ خواب باشد، در این منطقه ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان دارد.

واحد دیگری که ۴۸ متری باشد و ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه نیز باشد، در روزهای اخیر به قیمت ۸۰۰ میلیون تومان معامله شده است.

در منیریه خرید یک آپارتمان ۱۶ ساله با متراژ ۵۲ متر که دارای ۱ خواب باشد، به بودجه‌ای معادل ۹۹۵ میلیون تومان نیاز دارد.

در نازی آباد واحدی ۵۰ متری که ۱۸ سال عمر داشته باشد و تک خوابه باشد، ۹۷۰ میلیون تومان ارزش دارد.

در منیریه نیز که از مناطق معروف جنوبی شهر تهران است، آپارتمانی ۵۴ متری و ۱۱ ساله که ۱ خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

یک واحد ۵۵ متری نوساز که ۱ خوابه است در شوش به قیمت ۱ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در روزهای اخیر معامله شده است.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و… متفاوت خواهد بود.

WhatsApp Image 2022-05-15 at 11.35.52 AM

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا