اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

۶۹ هزار تسهیلات مسکن روستایی به بانک‌ها ابلاغ شده است

مجید جودی  معاون  مسکن نوسازی بنیاد مسکن در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات مسکن روستایی بسیار خوب شده  است گفت: در حال حاضر تمامی بانک ها تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را پرداخت می کنند.
معاون مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: ۶۹ هزار تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی از ۲۰۰ هزار تسهیلات ابلاغ شده و تا هفته آینده سایر تسهیلات ابلاغ خواهد شد.
جودی با اشاره به اینکه از زمانی که تسهیلات ابلاغ شده، روند نوسازی و بازسازی واحدهای مسکن روستایی بسیار خوب شده  است افزود: امیدوار هستیم در این بخش بانک ها هم همکاری لازم را داشته باشند.
او با بیان اینکه 55 هزار متقاضی مسکن روستایی، مابقی تسهیلات مسکن روستایی را دریافت می کنند افزود: یکی از مهم ترین مشکلات در این بخش عدم پرداخت مابقی تسهیلات 100 میلیون تومانی به شهرهای زیر 25 هزار بود که با رایزنی های صورت گرفته  این مشکل برطرف شده است.
جودی یادآور شد: ۵۵ هزار متقاضی مسکن روستایی از ۲۵ آبان ماه سال گذشته تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی مسکن روستایی را دریافت کرده بودند که به دلیل عدم ابلاغ اصلاحیه های تسهیلات مسکن روستایی امکان دریافت مابقی تسهیلات را نداشتند که در حال حاضر این مشکل برطرف شده است.
معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن اظهار کرد: با پیگیری های صورت گرفته این اصلاحیه ها ابلاغ شد و ۵۵ هزار متقاضی از هفته آینده می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند.
او می‌گوید: روند نوسازی و مقاوم‌سازی مسکن روستایی بسیار خوب شده و مشکلی از این لحاظ وجود ندارد.
4/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا