مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

معرفی ۳ هزار نفر برای دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک‌ها

معاون بازسازی بنیاد مسکن گفت: از ۳۵۰ هزار نفر طی یک هفته گذشته ۳ هزار نفر به بانک‌ها برای دریافت تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی مسکن روستایی معرفی شده‌اند.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجید جودی گفت: از هفته گذشته همزمان با ابلاغ بانک مرکزی به ۹ بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن تا به امروز ۴ بانک همکاری داشتند و کار عقد قرارداد آن‌ها اجرایی شده است.

به گفته وی از هفته قبل تا به امروز ۳ هزار نفر از سوی بنیاد مسکن برای دریافت تسهیلات معرفی شدند و کار عقد قرارداد حدود ۱۰۰ هزار واحد مسکن در حال انجام است.

او بیان کرد: از ۹ بانک تا به امروز ۴ تا ۵ بانک از جمله پست بانک، تجارت و رفاه تسهیلات را پرداخت کرده و مابقی هنوز در هیئت مدیره تایید نشده‌اند.

معاون بازسازی بنیاد مسکن توضیح داد: متقاضیان باید برای دریافت تسهیلات ابتدا به بنیاد مسکن مراجعه کرنند و بعد از تکمیل پرونده خود به بانک معرفی می‌شوند و متقاضیانی که پیش از این هم تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی را دریافت کرده بودند در صورت تایید بنیاد برکت برای دریافت مابه التفاوت ۱۵۰ میلیون تومانی به بانک معرفی می‌شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا