مجله خبریبورس و بازارراه و شهرسازی

واگذاری ساماندهی مشاوران املاک به وزارت راه و شهرسازی

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک گفت: ساماندهی و صدور مجوز مشاوران املاک که پیش از در اختیار وزارت صمت بود به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران با بیان اینکه بازیگر  نقش اصلی ساختمان  و بازار مسکن مشاوران املاک هستند گفت:  برنامه های که مشاوران املاک در آنها دیده نشده با شکست  روبرو خواهند شد.

وی افزود: تاثیر گذار ترین برنامه در هر بخش مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آنها در ارتباط هستندو اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.

بیگی نژاد گفت: با توجه به تغيير رفتار در حوزه نظارتی مشاوران املاک  باید اقدامات لازم در این بخش صورت گیرد چراکه پیش از این مشاوران املاک  زیر نظر وزارت صمت بودند اما در حال حاضر  تمامی متولان مشاوران املاک  وزارت راه و شهرسازی  است به طوری که هم نهادهای بازرسی و هم بررسی ها از این طریق صورت می گیرد.

او گفت: به نوعی یک جراحی در بازار مسکن انجام شده که باید با رعایت قانون این اقدامات را انجام دهیم و مشاوران املاک مانند گذشته به فعالیت های خود ادامه دهند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا