اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

ساخت خانه‌های امن با مصالح نوین گروه صنعتی فیبو/ فروش ورق های فیبورد آغاز شد

مدیر دپارتمان فروش محصول گروه صنعتی فیبو با اشاره به آغاز فروش محصولات این شرکت به خصوص ورق های خام که با کیفیت و مطابق استانداردهای جهانی تولید می شوند، گفت: فیبو با تمرکز بر کیفیت، ایمنی و نوآوری، به ساخت خانه‌هایی امن و پایدار کمک می‌کند و با استفاده از محصولات تولیدی این شرکت، نه تنها می‌توان بر امنیت ساختمان‌ها افزود، بلکه بهبود کیفیت زندگی ساکنان را نیز محقق کرد. به گفته او، استفاده از محصولات فیبورد به معنای انتخاب آینده‌ای امن و مطمئن برای خانواده‌ها است.

دکتر «امیر ذوقی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین به وظایف و مسئولیت‌های خود در زمینه فروش محصولات فیبورد (عنوان برند محصولات تولیدی گروه صنعتی فیبو) در صنعت ساختمان و واگذاری نمایندگی‌ها در سطح کشور اشاره کرد و گفت: «هدف ما فرهنگ‌سازی و معرفی این محصولات جدید است که ویژگی‌ها و ارزش‌های بالایی در صنعت ساختمان دارند و با این اقدامات، می‌خواهیم برای خود و فرزندان‌مان خانه‌هایی امن‌تر بسازیم.

وی افزود: با توجه به پیشرفت‌های چشمگیر در حوزه متریال ساختمانی در سطح جهانی، گروه صنعتی فیبو بر آن است تا برند خود را در این زمینه به همگان معرفی کند.

او افزود: در تلاش هستیم تا با انجام اقدامات مؤثر، نه تنها در ایران بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس و منطقه، حضوری فعال داشته باشیم.

مدیر دپارتمان فروش محصول گروه صنعتی فیبو همچنین بر اهمیت افزایش تولید و بهینه‌سازی محصولات تأکید کرد و گفت: به موازات پیشرفت‌هایی که در تولید ورق‌های فیبورد حاصل شده است، جامعه هدف در ایران و کشورهای همسایه را نیز شناسایی کرده ایم و در گام های بعدی، ‌نسبت به صادرات محصول به کشورهای حوزه خلیج فارس و‌سایر همسایگان اقدام خواهیم کرد.
به گفته ذوقی، گروه صنعتی فیبو با هدف ارتقاء کیفیت زندگی و تأمین نیازهای صنعت ساختمان، در مسیر رشد و توسعه پایدار گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد: بهینه‌سازی محصولات فیبو نه تنها به افزایش کیفیت و کارایی محصولات کمک می‌کند، بلکه موجب رضایت بیشتر مشتریان و تقویت جایگاه برند این گروه صنعتی در بازار می‌شود و این اقدامات در نهایت به افزایش فروش و توسعه پایدار منجر خواهد شد.

ذوقی با اشاره به بکارگیری تکنولوژی های نوین در تولید محصولات فیبو، اظهار داشت: استفاده از تکنولوژی‌های نوین به گروه صنعتی فیبو کمک می‌کند تا محصولات با کیفیت بالاتر و با کارایی بهتر را تولید و روانه بازارهای مصرف کند. این رویکرد همچنین منجر به افزایش رقابت‌پذیری و توسعه پایدار در صنعت ساختمان می‌شود.

مدیر فروش محصول فیبو،افزود: امنیت یکی از اصول اساسی در طراحی و ساخت هر ساختمان است. از حفاظت در برابر زلزله و طوفان گرفته تا جلوگیری از نفوذ آب و آتش، هر یک از این عوامل می‌تواند تأثیر زیادی بر سلامت ساکنان داشته باشد. با توجه به تغییرات اقلیمی و افزایش حوادث طبیعی، ساخت خانه‌های مقاوم و امن از هر زمان دیگری ضروری‌تر به نظر می‌رسد که این مهم با کاربرد متریال تولیدی گروه صنعتی فیبو اعم از ورق های فیبورد، ساندویچ پانل های تولیدی (FSP) و ورق های وکیوم CNC قابل دستیابی است.

وی از آغاز فروش محصولات فیبو و در گام نخست ورق های خام خبر داد و گفت: در هفته گذشته نخستین محموله ورق های خریداری شده بارگیری و تحویل مشتریان شد تا بدین ترتیب سازه هایی متفاوت با متریالی جدید و دارای خواصی چون ضد آتش، ضد آب، قابل بازیافت و عایق صدا را شاهد باشیم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا