مجله خبریراه و شهرسازی

ساخت بیش‌ از ۱۲۵ هزار واحد مسکونی در شهرهای جدید

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از ساخت ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تا پایان بهمن ماه سال گذشته در شهرهای جدید کشور، خبر داد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از مهر، سعید غفوری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: روند ساخت مسکن از اسفندماه سال گذشته تاکنون جهش خوبی داشته و به ۱۶۵ هزار واحد رسیده و برای ۳۳۵ هزار واحد نیز روند تأمین زمین در حال انجام است. در شهرهای جدید تنها بحث نظارت نیست بلکه حمایت و هدایت نیز با جدیت انجام و پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه تاکید کرد: پیش از این در شهر امیرکبیر یک‌هزار و ۱۳۱ واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر و طرح حمایتی تعریف شده بود و هم‌اکنون نیز سه هزار واحد به صورت ویلایی در این شهر در حال ساخت است.

این مسؤول تصریح کرد: ۱۲۵ هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی تا پایان بهمن ماه سال گذشته در شهرهای جدید کشور ساخته شد.

وی بیان کرد: هشت هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب واگذاری گروهی و انفرادی در شهر امیرکبیر در پنج محله در حال انجام است و واگذاری یک‌هزار قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت نیز برنامه‌ریزی شده و حدود چهار هزار واحد مسکونی نیز در شهر مهاجران در حال ساخت و واگذاری است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا