بورس و بازارراه و شهرسازیمجله خبری

وام نهضت مسکن نیازی به خرید اوراق ندارد

به گزارش ساختمان آنلاین: محمود محمودزاده با تکذیب اقساط هفت میلیون تومانی تسهیلات نهضت ملی مسکن، گفت: نرخ سود تسهیلات اعطایی در مصوبه شورای پول و اعتبار در شرایط فعلی، ۱۸ درصد بوده که بخشی از سود آن برای دهک‌های پایین و اقشار کم درآمد جامعه در طرح نهضت ملی مسکن از محل صندوق ملی مسکن تامین می‌شود.

وی با بیان اینکه تسهیلات طرح نهضت‌ملی مسکن بر اساس توان پرداخت اقساط خانواده‌ها طراحی می‌شود افزود: سود ۱۸ درصد تنها برای گروه‌های غیر هدف در مسکن‌های حمایتی است و سایر افراد از محل صندوق ملی مسکن یارانه سود بانکی دریافت می‌کنند.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی اضافه کرد: صندوق ملی مسکن طبق قانون جهش تولید مسکن، به منظور کاهش اقساط پرداختی مردم به میزان استطاعت آن‌ها تشکیل شده است. ضمن اینکه مردم برای دریافت وام‌های طرح نهضت ملی مسکن نیازی به خرید اوراق مسکن هم ندارند.

صدا و سیما

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا