اجتماعی

راه پیشرفت کشور باور بر اندیشه رییس جمهور شهیدمان یعنی خدمت به مستضعفین است

عضو شورای اسلامی شهر تهران ضمن تسلیت شهادت ریاست محترم جمهور آیت الله رییسی عزیز و تقدیر از زحمات دستگاه های امدادی در عملیات جستجو و نجات گفت: علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این حادثه باید به همه مدیران کشور یادآوری کرد که که راه پیشرفت کشور باور بر اندیشه های رییس جمهور شهیدمان یعنی مبارزه با فساد و خدمت به مستضعفین است و امیدوارم همه ما رهرو این راه باشیم.

به گزارش ساختمان آنلاین، احمد صادقی در دویست و سی و هشتمین جلسه شورا و در بیان تسلیت شهادت جانسوز آیت الله رییسی رییس جمهور محبوب، مردمی و منتخب گفت: شهادت عالم عالیقدر خادم الرضا رییس جمهور خدوم آیت الله رییسی را خدمت امام زمان (عج)، رهبر معظم و فرزانه انقلاب، خانواده های داغدار و همه مردم شهید پرور میهن اسلامیمان تسلیت می گویم و امیدوارم همه ما ادامه دهنده راه خدمت رسانی بی منت، تلاش جهادی، مبارزه با فساد و حمایت از مستصضعفین باشیم و دولت خدمت رسان آیت الله رییسی را الگوی خود قرار دهیم.

صادقی در ادامه افزود: از همه مردم شریف تهران دعوت می کنم در آیین بدرقه شهدا که امشب و فردا برگزار می شود حضور به هم رسانند و علاوه بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عالی مقام این حادثه دلخراش به همه مدیران کشور یادآور شوند که راه پیشرفت کشور باور بر اندیشه خدمت به مستضعفین و کار جهادی شبانه روزی است همچنیان که رییس جمهور شهیدمان بر این اندیشه بودند.

صادقی در ادامه اظهار داشت: اما حادثه تلخ سقوط بالگرد آموزه ها فراوانی هم داشت که لازم است متولیان امر به ویژه دستگاه های امدادی با احصا آنها سعی در رفع مشکل و افزایش توانمندی های خود نمایند.

صادقی عنوان داشت: همچنین بر خود لازم می دانم از زحمات ارزشمند و بدون چشمداشت و جانفشانانه جمیع دست اندرکارن عملیات جستجو و نجات که شبانه روزی و در شرایط نامناسب جغرافیای و جوی به خدمت رسانی مشغول بودند کمال تشکر را داشته باشم. عزیزان فداکاری که در همه بلایا با به خطر انداختن جان خویشتن سعی در ارایه خدمات امدادی به آسیب دیدگان دارند اما نام این عزیزان هیچگاه در رسانه ها برده نمی شود. فداکاران جمعیت هلال احمر، اورژانس، سرافرازان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دلاورمردان ارتش و همکاران پر تلاش آتش نشانی که جزو افتخارات شهرداری تهران هستند و یکی از دستگاه های پرتوان امدادی در مناسبت های ملی و حوادث ملی محسوب می شوند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا