اجتماعی

100 محور اصلی شهر تهران مخاطب طرح الگوی خدمت

با حضور عباس شعبانی معاون هماهنگی و امور مناطق، جلسه بررسی طرح الگوی خدمت در مناطق12،11،6،3 سید محمد فیاض مدیرکل نظارت،پیگیری و کنترل امورمناطق و مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی و سرمایه انسانی معاونت هماهنگی و امورمناطق و شهرداران این مناطق به میزبانی معاونت هماهنگی و امورمناطق برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی با بیان اینکه هدف اصلی طرح الگوی خدمت و سایر طرح های در حال انجام و پیگیری ابلاغ شده توسط معاونت هماهنگی و امورمناطق ارائه یک خدمت ملموس و قابل درک برای شهروندان می باشد که همگی در راستای جلوگیری از فرسوده شدن شهر و ارتقاء سطح خدمات دهی به شهروندان در حال انجام است.

معاون هماهنگی و امورمناطق در ادامه با بیان اینکه رضایت شهروندان و اطلاع از خدمات انجام شده درمحورهای طرح الگوی خدمت که در هر منطقه بصورت ویژه در حال انجام است از وظایف ذاتی مناطق 22گانه می باشد افزود؛ مناطق موظف هستند طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده بویژه در محور های مشترک با سایر مناطق درخصوص انجام این طرح عمل و گزارشات انجام شده را به این معاونت ارائه نمایند.

سید محمد فیاض مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امورمناطق در ادامه نشست ضمن رصد برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در مناطق12،11،6،3 بر سرعت عمل و پیگیری مناطق در جهت پیشبرد اهداف طرح الگوی خدمت تأکید کرد و افزود؛ از مهم ترین اهداف طرح الگوی خدمت انتخاب یک خیابان مهم در هر منطقه و حل تمام موضوعات مربوط به این خیابان که به عنوان یک محو تحولی برگزیده شده است می باشد.

مدیرکل نظارت، پیگیری و کنترل امورمناطق افزود؛ در شهر تهران 100 محور اصلی مخاطب طرح الگوی خدمت هستند که مناطق موظف هستند موضوعات همه جانبه در محور های مذکور را پیگیری و مرتفع نمایند.

شایان ذکر است این نشست تخصصی با هدف ارائه گزارش عملکرد مناطق مذکور با موضوع طرح الگوی خدمت برگزار شد و مناطقی که بصورت مشترک محور خیابان ولیعصر(عج) را اولویت انجام این طرح قرارداده بودند به ارائه گزارش عملکرد و پیشنهادات ویژه درخصوص ارتقاء وضعیت این محور شاخص پرداختند.

درخاتمه شهرداران مناطق12،11،6،3 ضمن ارائه گزارشی مجمل از عملکرد هر منطقه و برنامه ریزی و درصد پیشرفت این طرح در مناطق خود به ارائه پیشنهاد و بیان چالش ها درخصوص این طرح پرداختند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا