سلام ساختمان Salam Sakhteman – بازار تخصصی خدمات ساختمانی
درباره سلام ساختمان:
سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای تمام خدمات ساختمانی و معرفی برترین مجریان خدمات ساختمانی در ایران هست.
ما اینجا هستیم که دغدغه شما رو برای دریافت خدمت مناسب از نظر قیمت و کیفیت، برطرف کنیم.
قوانین و مقررات پیشنهادی سلام ساختمان نسخه سوم- ۱۲-۶-۹۷
خواهشمندیم موارد زیر را جهت استفاده از خدمات سایت سلام ساختمان به دقت مطالعه فرمایید. توجه داشته باشید که آغاز استفاده شما از این سایت و خدمات آن، به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات است. با توجه به شرایط جدید، قوانین و مقررات در هر زمان قابل ویرایش بوده و پس از انجام اصلاحات، مقررات جدید قابل رویت و تأیید خواهد بود.
۱- اصطلاحات:
تعاریف اصطلاحاتی که در این قوانین و مقررات به کار رفته است:
۱-۱ مشتری: افرادی که در اپلیکیشن و سایت سلام ساختمان اعلام نیاز به خدمات کرده اند.
۱-۲ مجری: افرادی که در اپلیکیشن و سایت سلام ساختمان برای اجرای خدمات اعلام آمادگی کرده اند.
۱-۳ حساب کاربری: حسابی است که افراد برای استفاده از سرویس سلام ساختمان در سایت و اپلیکیشن سلام ساختمان ایجاد کردهاند.
۱-۴ اعتبار: مبلغی است که کاربران در حساب کاربری خود جهت استفاده از سرویس سلام ساختمان دارند.
۱-۵ اطلاعات محرمانه: اطلاعاتی که توسط کاربران مشتری و مجری در اختیار سلام ساختمان قرار داده میشود مانند شماره تماس، اقامتگاه، پست الکترونیکی و غیره.
۲- قوانین عمومی:
ارسال هرگونه مطلبی که به حقوق دیگران تجاوز و هتک حرمت کند و ناقض حقوق شخصی یا اجتماعی و مطالب مبتذل و خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران، ممنوع میباشد و پیگرد قانونی دارد.
تمامی اطلاعات کاربران که در سامانه های سلام ساختمان (سایت و اپلیکیشن) ثبت میگردد محرمانه تلقی شده و سلام ساختمان کوشش خود را جهت حفظ اطلاعات محرمانه خواهد نمود. ثبت درخواست خدمات به منزله رضایت مشتری جهت اشتراک اطلاعات مربوطه با مجری یا مشتری خواهد بود.
هرگونه تهدید و اقدام به هک یا آسیب رساندن به وبسایت، اپلیکیشن و کاربران آن، پیگرد قانونی خواهد داشت.
در تمام فرایند اجرای کار، مسئولیت و جبران خسارت ناشی از هرگونه آسیب به اموال مجری و مشتری بر عهده فرد خاطی بوده و سلام ساختمان هیچ گونه مسئولیتی را از این بابت نمی پذیرد.
هرگونه سوء استفاده از اطلاعات مشتریان یا مجریان مغایر با قوانین سلام ساختمان است و مسئولیت پیامدهای آن با فرد خاطی است.
۳- تعهدات سلام ساختمان
معرفی مشتری به مجری از طریق سامانه های سلام ساختمان (سایت و اپلیکیشن)
پیشنهاد مجریهای منتخب جهت ارائه خدمات به مشتریان بدون اخذ هیچ گونه هزینهای از مشتری.
ارائه متن پیشنهادی به عنوان پیش نویس قرارداد به مشتری و مجری جهت جلوگیری از اختلافات فیمابین و در قالب فعالیتی تسهیلگرایانه و داوطلبانه از جانب سلام ساختمان
۴- تعهدات مشتریان
تنها افراد بالای ۱۸ سال و واجد اهلیت قانونی، میتوانند اقدام به ثبت درخواست خدمت کنند.
سلام ساختمان می تواند یک یا بخشی از یک درخواست خدمت را بپذیرد یا رد کند
مشتری مجاز است پس از ارسال درخواست خدمت، صرفاً پیش از آغاز عزیمت مجری به محل کار، خدمت را لغو نماید و پس از ثبت درخواست قطعی، درصورت عدم تمایل به اجرا باید سریعاً به مجری اطلاع دهد.
هرگونه درخواست خدمت از مجری، بدون حضور مشتری (مالک یا مستاجر یا نماینده قانونی ایشان) امکانپذیر نمیباشد. در صورت عدم رعایت این شرط، همۀ مسئولیتهای ناشی از این امر برعهدۀ اقدام کنندگان آن است و سلام ساختمان هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد
مشتری متعهد است تمام ملاحظات لازم برای بررسی پروفایل اطلاعات مجری و سوابق او را مدنظر داشته باشد و با رعایت قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و صرفاً پس از عقد قرارداد رسمی، نسبت به اجرای کار اقدام کند.
تمام مراحل اجرا و تحویل کار، پرداخت حق الزحمه و تسویه حساب به عهده مشتری است. بدیهی است حل هرگونه اختلاف مالی و فنی بین مشتری و مجری، به عهده طرفین است و می تواند از طریق مراجع قانونی پیگیری شود و سلام ساختمان در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.
۵- قوانین بخش مجریان
مجری متعهد می گردد به قرارداد فی مابین شرکت سلام ساختمان و خود پای بند باشد و شرکت میتواند در صورت عدم پای بندی به هرکدام از بندهای قرارداد، با مجری قطع ارتباط و حساب کاربری را مسدود کند.
مجری میپذیرد در تکمیل اطلاعات شخصى از جمله حساب کاربرى، ارائه خدمات و پاسخگویی به نظرات، نهایت دقت و شفافیت را مبذول داشته و از درج موارد غیر مجاز خوددارى نماید. مسئولیت هرگونه خطایی در این زمینه به عهده مجری است.
تمام مسئولیت ارتباط با مشتری و تحویل کار و دریافت حق الزحمه به عهده مجری است، در صورت اختلاف فی مابین مشتری و مجری، امکان پیگیری از مراجع قضایی برای طرفین وجود دارد و سلام ساختمان در این زمینه هیچ مسئولیتی ندارد.
مجری متعهد می شود تمام تلاش خود را برای عمل به توصیه های بخش مشاوره کسب و کار سلام ساختمان به کار بندد و درصورت عدم توجه به این توصیهها و تایید کوتاهی توسط تیم فنی، سلام ساختمان میتواند در زمینه ادامه همکاری با مجری تجدید نظر کند
عضویت در سلام ساختمان و ارائه خدمات به منزله رضایت مجری جهت اعلام اطلاعات و پروفایل شخصى با مشتریان مرتبط خواهد بود.
مجریانی که بیش از سه اخطار گزارش شده از مشتریان دریافت کنند پس از بررسی و تایید توسط تیم فنی سلام ساختمان، حساب کاربری آنها مسدود میشود.
رعایت عرف جامعه، شئونات مشتری و پایبندی به قوانین رایج جمهوری اسلامی ایران در تمام مراحل ارتباط با مشتری، بازدید از کار، ثبت قرارداد و تحویل کار به عهده مجری است و سلام ساختمان مسئولیتی بابت عدم رعایت آن ندارد.
نکات مهم بستن قرارداد بین کارفرما و کابینت ساز
چه شما درخواست دهنده ساخت کابیت (کمد/دکور) هستید و چه کابینت ساز (نجار/کمدساز/دکوراتور)، پیشنهاد مؤکد داریم که قرارداد کتبی با طرف مقابل معامله تنظیم نمایید. همچنین حتماً موارد زیر را در عقد قرارداد مطالعه نموده و در نظر بگیرید:
نکات مهمی که در دریافت قیمت و جزئیات توافق در مقاله قیمت کابینت آمده است را مطالعه نمایید. اگر درخواست دهنده ساخت کابینت و کمد میباشید، یکی از مهمترین نکات این است که از کابینت ساز، قیمت نهایی را استعلام نمایید و نه به صورت قیمت متری. پیشنهاد میکنیم مطلب مذکور با دقت مجدداً مطالعه شود.
تأکید میشود متن قوانین و مقررات سایت را مطالعه نمایید. به ویژه بخشهای ۴ و ۵ مورد دقت بیشتر قرار گیرند.
نکته مهم: شما به عنوان درخواست دهنده معرفی کابینت ساز (نجار/کمدساز/دکوراتور) توجه داشته باشید که «سلام ساختمان» یک سامانه هوشمند معرفی و پایش کابینت سازها و کمد سازها است. ما تلاش میکنیم شما را با نجارها و کابینتسازهای جدیدی آشنا کنیم. به این ترتیب توان مقایسه کیفیت و قیمت را بیش از پیش خواهید داشت. روشن است که «سلام ساختمان» در قبال این معرفی رایگان هیچ هزینهای از شما دریافت نمینماید و خود نیز انجام دهنده پروژهها نیست؛ لذا همانطور که در قوانین سایت آمده است تعهدات انجام کار مستقیماً بر عهده کابینت ساز(نجار/کمدساز/دکوراتور)ی میباشد که با ایشان قراداد میبندید. به توصیههای مکتوب توسط سلام ساختمان توجه نمایید و هرگونه تمهید لازم برای عقد قرارداد با ایشان را نیز در نظر بگیرید.
سوال: اگر با یکی از کابینت ساز (نجار/کمدساز/دکوراتور)های معرفی شده به توافق رسیدم اما بعداً با ایشان به اختلاف برخورد نمودم، چه اقدامی انجام دهم؟
پاسخ: مانند هر موضوع اختلافی دیگر، مطابق قرارداد میتوانید اقدام نمایید. این اقدامات میتواند شامل تذکر شفاهی یا مکتوب شما به ایشان تا اقدام به شکایت از ایشان باشد. نکتهای که در قوانین و مقررات سایت نیز به روشنی بیان شده این است که سلام ساختمان در قراردادها هیچ نقش مستقیمی ندارد و لذا در موارد اختلافی مسئولیتی متوجه آن نیست. در موارد اختلافی شما میتوانید شرح مورد را به آدرس ایمیل سایت ارائه نمایید تا پس از بررسی توسط کارشناسان سلام ساختمان، در سوابق کابینت ساز (نجار/کمدساز/دکوراتور) مذکور قرار گیرد. در صورتی که تخلفات جدی قلمداد شوند، حتی اگر از جنس تأخیر زمانی باشد، آن کابینت ساز (نجار/کمدساز/دکوراتور) دیگر نخواهد توانست تا زمان جلب رضایت شما از سامانه سلام ساختمان استفاده نماید. همچنین اعتراض شما در پروفایل وی قابل درج است و کاربران از سراسر ایران میتوانند از سوابق ایشان مطلع گردند.
راه های ارتباطی با سلام ساختمان:
تلفن: 02191070750
ایمیل: Info@salamsakhteman.com
اینستاگرام: https://instagram.com/salamsakhteman
تلگرام: https://t.me/#
واتس آپ: https://api.whatsapp.com/send?phone=989113076892
وبسایت: www.salamsakhteman.com